dimarts, 16 d’abril del 2013

POEMA DE SANT JORDI DE 6è B

Arriba Sant Jordi i, com cada any, cada curs de l'escola s'inventa un poema. Aquí teniu el de 6è B:


AMISTAT

L’amistat és un sentiment molt bonic,     
sense ella el món seria molt trist.          
És una cosa que mai em pot faltar
si no un buit al cor em podria quedar

L'amistat ens ajuda a somiar.
Jo, amb el meu amic em puc divertir,
també puc jugar a fet i amagar,
a un amic mai no se li pot mentir.

Amistat no és sols dir hola i adéu.
Quan tenim un amic l'hem d'estimar,
I ell en tot moment ens voldrà ajudar,
compartirem el seu secret i el meu.

A classe tenim companys i amics,
uns de més llestos i d’altres més ximplets,
però amb tots compartirem moments  bonics,
per exemple, anar a buscar bolets.

Amb un amic podem jugar i gaudir,
si tens un problema t'ajudarà
i, si pot ser, fins i tot te’l resoldrà.
Per tot això, l'amistat s'ha d’engrandir.

Amic, et vull tenir sempre al costat,
vull viure amb tu aquest nou món incert,
que els nostres somnis es facin realitat.
Sense tu, jo estic com en un desert.

Compartir amb tu, això sí que és bonic!
Amics i amigues, la meva alegria,
sense vosaltres no em divertiria.
Si tinc bons amics, em considero ric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada